Сторінка професійної спільноти вчителів початкових класів

Лайфхаки з дистанційного навчання


НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

План роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

Засідання 1. Організація освітнього процесу в 2023-2024 н.р.

 в умовах воєнного стану

 

Зміст

Форма проведення

Відповідальні

Термін

Примітка

1.Обговорення та затвердження плану роботи на 2023-2024 н.р.

 

 2.  Ознайомлення з нормативними документами щодо організації навчального року.

 

 

 

3. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти початкових класів загальної середньої освіти

 

 

 

 

 

 

 

Круглий стіл

 

 

 

 

 

Інформація, інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

Інформація,

обговорення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дерибасова Л.М.

 

 

 

 

Петрич К.В.

 

 

 

 

 

 







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      С

      Е

      Р

      П

      Е

      Н

      Ь

 

 

 

 

 

 

                                                    

 

     

 

 

П'ять ідей для інтегрованих уроків
Поєднувати теми різних навчальних предметів — цікаво і корисно. Це допомагає учням бачити зв’язок навчання із життям і застосовувати знання на практиці. Але вчителю, який завжди йшов за стандартною програмою, важко одразу «перемкнутися» на інтегровані уроки. Як обрати тему, зацікавити дітей та не допустити помилок, розповідає вчитель початкових класів Новопечерської школи Мирослава Коба.

Що таке інтегроване навчання? 
• Інтегроване навчання - це навчання, яке засновано на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної  картини світу (велика ідея), а не ділиться на окремі дисципліни.
 • Предметні межі руйнуються, коли вчителі заохочують учнів робити зв'язки між дисциплінами і спиратися на знання і навички з кількох предметних областей. Учням потрібні відкриті можливості для інтеграції знань і навичок з різних дисциплін і критичного оцінювання того, як всі ці частини взаємодіють.

Інтеграція навичок. Діяльнісний підхід
Формування навичок ХХІ століття:
• критичне мислення і вирішення проблем: прогнозування; висування гіпотез; порівняння і зіставлення; узагальнення; оцінка суперечливих ідей; вибір альтернативи; прийняття обґрунтованих рішень;
• соціальні / комунікативні навички: уважне слухання; повага до точки зору інших; розуміння думок інших; коректне донесення власної думки; співпраця з іншими в ході спільної роботи або ігор;
• організаційні навички: логічне вибудовування ідей; планування, як краще висловити розуміння (наприклад, у письмовій, усній, візуальній або драматичній формі); керування часом; створення гри в навчальних ситуаціях;
• навички застосування: використання раніше засвоєної інформації або навичок у новій ситуації (наприклад, дослідницькі навички, розуміння прочитаного, навички вимірювання)

Ці навички навчання є ключовими, які дозволяють учням опанувати навчальну програму. Вони також корисні в повсякденному житті і підсилюють підходи навчання двадцять першого століття.









2019 рік


Що конкретно зміниться?
Першокласникам не задаватимуть домашні завдання, учні другого класу витрачатимуть на них не більше 45 хвилин, третього  1 годину 10 хвилин, четвертого — максимум півтори години. Навіть більше, вчителі не задаватимуть домашні завдання з додаткових підручників і посібників, а також на час канікул і вихідних.
Також першокласникам не ставитимуть оцінки. А в другому-четвертому класі оцінювати учнів будуть лише з кількох дисциплін – українська мова і література, математика і природознавство. З інших предметів можна буде оцінити учня усно, а також буде варіант висловити вербальну характеристику знань і умінь учня. Тільки якщо це дозволить педагогічна рада. Попри те, що школи самі можуть визначити системи оцінювання, у кінці семестру вони все одно мають виставити оцінки по 12-бальній системі.
Будуть скасовані дзвінки на уроки, а парти стоятимуть кругом або буквою «П», а не в три ряди, як було ще з радянських часів. Предмети будуть інтегрованими, тобто об’єднуватимуться навколо цікавих для дитини тем і проблем. Багато занять відбуватимуться в ігровій формі, що допоможе краще концентрувати увагу дітей. До того ж, буде зроблений акцент на індивідуальних особливостях кожного учня.
Які предмети вивчатимуть першокласники?
Буде створений курс «Я пізнаю світ», в який інтегрують сім навчальних дисциплін: математична, природознавча, технологічна, інформативна, мовно-літературна, суспільно-історична й соціальна.Окремими предметами будуть іноземна мова, фізкультура й мистецтво. Джерело

Агенти змін в освіті. 

Тест "Чи ви знаєте ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів?"

Новий конкурс для школярів, присвячений постаті Франка

Сім способів застосування сторітелінг на уроках

story


МОН оприлюднило проекти навчальних програм для початкової школи




Шановні вчителі!

 Видавництво "Ранок  " проводить он-лайн вебінари, зареєструватися можна до 04. 11. 16. на сайті Інтерактивна школа творчого вчителя, https://my.webinar.fm/go/erano213/ranok


 Події сьогодення підтверджують, що у будь-яких обставинах надійним скарбом є професіоналізм, знання та досвід. Бути ефективним учителем та постійно підвищувати свою власну педагогічну майстерність вам допоможе новий український проект "Якість освіти" http://www.yakistosviti.com.ua






Календарно-тематичне планування уроків в 4 класах 2016-2017 н.р.

План роботи ШМО на 2016-2017 н.р.

Міська науково-методична проблема «Методичне супроводження змісту форм і методів навчально-виховного процесу в міській освітній системі відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства»
Проблемна тема школи «Створення умов для свідомого оволодіння учнями способами оптимізації навчальної діяльності, розкриття потенційних здібностей, виховання потреби в самовдосконаленні»

Проблемна тема шкільного методичного об‘єднання вчителів початкових класів « Підвищення ефективності та якості освіти в початковій школі в умовах реалізації Державного стандарту через впровадження сучасних педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій»
Пріоритетні напрямки
1.Створення умов для навчання і розвитку обдарованих та здібних учнів.
2.Методичне супроводження реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, удосконалення системи сімейно-родинного виховання на основі регіональних традицій.
3. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо впровадження Державних стандартів початкової освіти.
4.Впровадження основ наукової організації праці, перспективного педагогічного досвіду, інноваційних технологій та сучасних методик.

Завдання на 2016 – 2017 н.р.:

-         впровадження інформаційно-комунікативних педагогічних технологій з метою забезпечення ефективності навчально-виховного процесу, реалізації Державних освітніх стандартів;
-         створення умов для розвитку пізнавальної активності, формування самоосвітньої компетентності учнів;
-         створення умов для безперервного системного фахового вдосконалення та підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, через використання Інтернет-ресурсів, участь у фахових конкурсах;
-         забезпечення наступності між дошкільною та початковою, початковою та середньою ланками освіти.

Тематика засідань МО вчителів початкових класів

Засідання І
Тема: Інструктивно-методична нарада.
Зміст
Форма проведення
Відповідальні
Термін
Примітка
1.Обговорення та затвердження плану роботи на 2016 -2017 н. р.




2.  Ознайомлення з нормативними документами, щодо організації навчального року. Ключові  зміни в програмах початкової  школи у 2016 – 2017н.р. Нові орієнтовні вимоги щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.




3. Веб-ресурс як портфоліо педагога.







Круглий стіл





Інформація, інструктаж












Обмін досвідом
Дерибасова Л.М.




Савченко О. А.
Дерибасова Л.М.











Новікова С.А.














      С
      Е
      Р
      П
      Е
      Н
      Ь












Засідання ІІ
Тема: Формування ключових компетентностей учнів початкових класів згідно із завданнями Держстандарту початкової освіти.

Зміст
Форма проведення
Відповідальні
Термін
Примітка
1. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів в ГПД.

2.Формування навичок написання есе в учнів 3 класів.


3. Підготовка учнів до конкурсів, олімпіад.


4. Реалізація національно-патріотичного виховання на уроках в початковій школі.


Творчій звіт




Практичне заняття


Рекомендації



Обмін досвідом


Березка В.О.




Новікова С.А.



Біла Л.Й.



Грак Л.О.








Ж
О
В
Т
Е
Н
Ь









Засідання ІІІ
                                                                                                         
Тема: Реалізації міжпредметної інтеграції  та практичної спрямованості навчального процесу на уроках в початковій школі.


Зміст
Форма проведення
Відповідальні
Термін
Примітка
1.  Підготовка учнів 4 – х класів  до ДПА.



2. Зразки завдань, розроблених на компетентнісних засадах для реалізації міжпредметної інтеграції  та практичної спрямованості навчального процесу на уроках природознавства.

4. Формування здоров‘язберігаючої компетентності на уроках та в позаурочний час.





5.Аналіз результативності навчальних досягнень учнів за І семестр.



Звіт динамічної групи


Обмін досві-дом








Творчій звіт








Доповідь








Грак Л.О., Сучкова О.В, Бєлявцева О.В.


Ряполова І.Л.,
Дерибасова Л.М., Біліченко Н.М.






Мамай О.М.








Савченко О. А











С
І
Ч
Е
Н
Ь



Засідання ІV


Тема.  Забезпечення наступності і перспективності змісту навчання.

Зміст
Форма проведення
Відповідальні
Термін
Примітка

1. Збереження наступності між початковою ланкою і дошкільною освітою.



2. Аналіз проведеної роботи щодо наступності у навчанні між  початковою і середньою ланками.


3. Підсумки ДПА та участі в інтелектуальних, спортивних, творчих конкурсах та змаганнях.

4.Аналіз роботи МО вчителів початкової школи, творчих груп. Визначення задач на наступний навчальний рік. Виконання рішень МО.






Звіт





Рекомендації





Круглий стіл





Звіт





Бєлявцева О.В.




Савченко О.А.





Сучкова О.В,
Грак Л.О.
Савченко О.А
Біла Л.Й.


Дерибасова Л.М
Савченко О.А.












Т
Р
А
В
Е
Н
Ь













                                                  Робота між засіданнями


1.Діагностика професійних утруднень та корекція індивідуальних планів роботи над проблемними темами.

2.Аналіз напрацьованого практичного досвіду з проблемної теми школи.

3.Підготовка матеріалів з досвіду роботи для участі в конкурсі «Учитель року»

4. Забезпечення наступності та перспективності при переході з початкової  до середньої ланки.

5.Аналіз результатів роботи з обдарованими учнями.

Організація роботи динамічних груп:

-календарне планування


-дидактичне забезпечення уроків музики


-проведення шкільного етапу конкурсу «Всезнайки»

- робота з учнями що потребують допомоги у засвоєнні програми


- робота з обдарованими учнями


-організація консультпункту з ведення  шкільної документації, самоосвітньої діяльності, роботи над проблемною темою.

Серпень – вересень


Вересень - листопад

Вересень-грудень



Листопад


Січень




Серпень


Вересень



Лютий


Вересень- травень


Вересень- травень


Вересень- травень

Анкетування, співбесіда



Савченко О. А.
Дерибасова Л.М.

Новікова С.А., Грак Л.О., Дерибасова Л.М



Засідання педради, педагогічна виставка

Біла Л.Й.



Дерибасова Л.М., Мамай О.М., Біліченко Н.М., Грак Л.О.
Пустовєтова О.Б., Фетісова Н.О., Новікова С.А.

Біла Л.Й., Дерибасова Л.М, Сучкова О.В.

Новікова С.А., БєлявцеваО.В., Фетісова Н.О.

Біла Л.Й., Мамай О.М., Сучкова О.В.


Савченко О.А., Дерибасова Л.М.


Про зміни у 2016 - 2017 навчальному році





ВСЛ коротко і по суті розповідає про те, як зміниться програма читання для молодшої школи

Як правильно вести класний журнал
Презентація.ДНЗ - ЗОШ
Презентація.Проблема наступності

Засідання ІV
Тема.  Забезпечення наступності і перспективності змісту навчання.


ЗМІСТ
ФОРМА
ПРОВЕДЕННЯ
ВІДПОВІДАЛЬНІ
ТЕРМІН
ПРИМІТКА
1. Збереження наступності між початковою ланкою і дошкільною освітою.
2. Наступність у навчанні між  початковою і середньою ланками. Відповідність  4-класників стандартам випускників початкової ланки. Підсумки ДПА.
3. Підсумки участі в інтелектуальних, спортивних, творчих конкурсах та змаганнях.
4.Аналіз роботи МО вчителів початкової школи, творчих груп. Визначення задач на наступний навчальний рік. Виконання рішень МО.
Звіт
Інструктивно – методична нарада
Круглий стіл
Звіт
Мамай О.М
Савченко О.А.
Біліченко Н. М.
Дерибасова Л.М
Савченко О.А.
Т
Р
А
В
Е
Н
Ь



No comments:

Post a Comment